تبلیغات
تبلیغات
نوشته شده توسط : فرهاد

 

دانلود بازی Grand Theft Auto: San Andreas | بازی گانگستری سرقت بزرگ سان اندریاس برای اندروید

( به همراه نسخه مود شده و فایل دیتا )

در بازی Grand Theft Auto: San Andreas با یک بازی اکشن در دنیایی آزاد و پر از هیاهو سر و کار دارید که بسیار مشابه سری بازی های جی تی ای است و برای طرفداران بازی های گانگستری و مافیایی می تواند بسیار لذت بخش باشد. بازی توسط استودیوی بازی سازی Rockstar Games ساخته شده است و علاوه بر هزاران دانلود و میلیون ها کاربر در سر تا سر دنیا امتیاز ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی را کسب کرده است. داستان بازی Grand Theft Auto: San Andreas در اوایل دهه ۹۰ میلادی رخ می دهد و در مورد پسر جوانی است که سالها قبل شهر خود را به علت آشوب و نا آرامی رها کرده است و به دنبال زندگی آرام و بدون دردسر بوده است. اما اتفاقات ناگواری برای خانواده اش رخ می دهد که باعث جدایی آنها و قتل مادرش می شود. اکنون وی به محل تولدش بازمی گردد تا انتقام مادرش را از قاتلین بگیرد و با نابودی و مبارزه علیه خلافکاران و پلیس های فاسد آرامش را به شهرش بازگرداند. در این بازی با گانگستر های و سردسته های باند مافیا سر و کار خواهید داشت و با گیم پلی مهیج و منحصر به فرد که تجربه های هیجان انگیزی از بازی های ساخته شده در این سبک و سیاق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

 

برای دانلود به ادامه مطالب مرجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 1717
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد

 ویژه : معرفی جدیدترین نسخه از بازی اندروید The Killbox: Arena Combat 2.12 برای اولین بار در رسانه جوان موبایل

با  بیش از ۵۰ هزار دانلود در مارکت گوگل پلی

پیشنهاد ویژه به دوستداران سبک های اکشن و تیراندازی

بازی اندروید The Killbox: Arena Combat  یک بازی اکشن جذاب در سبک تیراندازی میباشد که هم اکنون جدیدترین نسخه از این بازی اکشن برای اولین بار بین سایتهای ایرانی از طریق رسانه جوان موبایل در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است.در این بازی اندرویدی در نقش یک تک تیرانداز اول شخص بازی کنید و در یک میدان مبارزه ی سه بعدی با مبارزه با دشمنان بپردازید.با بیش از ۶۰ اسلحه ی مختلف برای کشتن دشمنان استفاده کنید و اسلحه های بزرگ و قدرتمند را در بازرا سیاه با قیمت های بالا خریداری کنید.در این بازی اندرویدی با کاراکترهای مختلفی روبرو میشوید که با آنها در نقشه ها و لوکیشن های گوناگون با مبارزه خواهید پرداخت.

در بازی اندروید The Killbox: Arena Combat  در حالت های مختلف میتوانید بازی کنید.در حالت تیمی تیم های ۶ نفره با دوستانتان از سراسر جهان تشکیل تیم دهید و در مقابل تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و در کنار هم تیمی های خود از دست دادن دوستانتان را در نبردها تجربه کنید.با تیم خود پیروز میدان مبارزه شوید و رتبه های جهانی به دست آورید و در مبارزه های روزانه شرکت کنید.در حالت داستانی میتوانید هر بار چالش های جدیدی را تجربه کنید و ماموریت ها جدید را انجام دهید.

در بازی اندروید The Killbox: Arena Combat با ابزارهای کنترلی کامل میتوانید تسلط کاملی روی محیط بازی داشته باشید و حرکات مختلف با کاراکتر خود انجام دهید و هدف گیریهای دقیق با اسلحه انجام دهید.همچنین در این بازی اندرویدی این امکان را دارید از صدای خودتان روی کاراکترها استفاده کنید و با کاراکترهای دیگر ارتباط برقرار کنید.علاوه بر این میتوانید تصویر خود را روی پروفایل خود قرار دهید.گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت عالی HD میباشد و فضاسازی های متنوع و اکشن آن شما را در دنیای جدیدی از بازی های اکشن قرار میدهد.

 

برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید The Killbox: Arena Combat :

-بازی اکشن جذاب در سبک تیراندازی

-بازی در نقش یک تک تیرانداز اول شخص

-دسترسی به بیش از ۶۰ اسلحه ی مختلف

-دارای کاراکترهای مختلف

-مبارزه با دشمنان در نقشه ها و لوکیشن های گوناگون

-دارای حالت های مختلف بازی

-بازی در تیم های ۶ نفره با دوستانتان از سراسر جهان

-شرکت در مبارزه های روزانه

– امکان تسلط کاملی روی محیط بازی و کاراکترها

-امکان استفاده از صدای خود روی کاراکترها

-دارای گرافیک با کیفیت عالی HD

-دارای فضاسازی های متنوع و اکشن

 

بازی اندروید The Killbox: Arena Combat در گوگل پلی امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ را از کاربران کسب نموده است و بیش از ۵۰ هزار کاربر در گوگل پلی این بازی اکشن را دانلود کرده اند.

 

توجه داشته باشید که:

برای اجرای بازی بی نقص بازی درحالت مولتی پلیر نیاز به بیش از ۲ گیگابایت فضای خالی از رم و اتصال به اینترنت ۴G و یا اتصال وای فای دارید.



:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()